Retourneren & Veel Gestelde Vragen - FAQ

ARTIKELEN

  • Kleuren van de artikelen: Let op, deze kunnen, afhankelijk van het apparaat waarop u de foto's bekijkt, afwijken. Over het algemeen kloppen de kleuren het best, wanneer u de website op een PC of laptop bezoekt en zullen de kleuren op een smartphone wat anders/feller lijken.
  • Leest u s.v.p. de artikelbeschrijving voor aanvullende informatie betreffende het artikel. Mocht u vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen.
  • Lengte Ketting: de lengte in cm is de totale lengte (dus inclusief slotje). Wanneer er een hanger aan het collier hangt, staat de totale lengte vaak omschreven als lengte ketting + hoogte hanger = totale lengte. Om te kunnen beoordelen hoe deze lengte bij u past, is het handig om een touwtje van diezelfde lengte om te hangen. Ook kunt u voor een inschatting gebruik maken van onderstaande afbeelding.

VERZENDING en BETALING

  • Betaling - zie de pagina met alle opties: Betaalmethoden/Payment Methods
  • Verzending vindt plaats naar Nederland + een aantal Europese landen + de Verenigde Staten en Australië: zie overzicht en tarieven
  • Verzendkosten: zie tarieven
  • De verzendkosten worden automatisch berekend a.d.h.v. het gewicht per item/totaalgewicht van de order in combinatie met uw verzendadres (land).
  • Wanneer u wilt dat uw pakketje aangetekend wordt verzonden, kunt u kiezen voor betaalwijze 'vooraf overmaken'. Wacht dan nog even met betalen & neem vervolgens contact op via mail of het contactformulier. Dan kunnen wij de verzendkosten voor u aanpassen. U ontvangt daarna een nieuwe orderbevestiging met het juiste totaalbedrag, dat u vervolgens kunt overmaken. Nadat uw pakketje is verzonden, ontvangt u het track&trace nummer, zodat u de zending kunt volgen.
  • Verzending vindt plaats op dezelfde of de volgende werkdag, na ontvangst van de betaling. De verzenddatum is afhankelijk van het tijdstip van de ontvangen betaling. U ontvangt vanzelfsprekend een bevestiging hiervan. In het weekend en op nationale feestdagen, vindt geen verzending plaats.

​ANDER VERZENDADRES?

  • In de winkelwagen geeft u het land aan, naar waar het pakje verzonden dient te worden (dit i.v.m. een juiste berekening van de verzendkosten) en de betaalmethode. Vervolgens kiest u voor 'bestelling afronden' waar u kunt inloggen of kunt afrekenen zonder account. 
  • Op de nieuwe pagina, ziet u bij het afleveradres, het land van uw vorige stap verschijnen. Als dit ook het factuuradres land is, hoeft u uitsluitend dit factuuradres verder in te vullen.
  • Wilt u dat de zending naar een ander adres/land verzonden wordt, dient u het keuzehokje 'afwijkend afleveradres' aan te clicken.
  • U kunt dan vervolgens de juiste gegevens invullen en indien van toepassing, bij het factuuradres zelfs voor een ander land kiezen. 

RETOURNEREN

  • U kunt een artikel (als particulier) binnen 14 dagen na aankoop aan ons retourneren, nadat u contact met ons heeft opgenomen voor de retour-instructies. Meer informatie kunt u nalezen in onze Algemene Voorwaarden.
  • LET OP: ivm hygiënische redenen, mogen oorbellen niet geruild worden.

PERSOONSGEGEVENS​

  • De persoonsgegevens, die worden gegenereerd via de Crystalz&Gemz website/uw order, zullen volgens de Wet bescherming persoonsgegevens verwerkt worden.  Meer info kunt u nalezen in het Privacy Statement

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2017 - 2020 Crystalz & Gemz | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel