Retourneren & Veel Gestelde Vragen - FAQ

ARTIKELEN

  • Kleuren van de artikelen: Let op, deze kunnen, afhankelijk van het apparaat waarop u de foto's bekijkt, afwijken. Over het algemeen kloppen de kleuren het best, wanneer u de website op een PC of laptop bezoekt en zullen de kleuren op een smartphone wat anders/feller lijken.
  • Leest s.v.p. de artikelbeschrijving voor aanvullende informatie betreffende het artikel. Mocht je vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen.
  • Lengte Ketting: de lengte in cm is de totale lengte (dus inclusief slotje). Wanneer er een hanger aan het collier hangt, staat de totale lengte vaak omschreven als lengte ketting + hoogte hanger = totale lengte. Om te kunnen beoordelen hoe deze lengte bij je past, is het handig om een touwtje van diezelfde lengte om te hangen. Ook kunt u voor een inschatting gebruik maken van onderstaande afbeelding.

VERZENDING en BETALING

  • Betaling - zie de pagina met alle opties: Betaalmethoden/Payment Methods
  • De minimum orderwaarde (excl. verzendkosten) is Euro 2,50
  • Verzending vindt plaats naar Nederland + een aantal Europese landen + de Verenigde Staten en Australië: zie overzicht en tarieven
  • Verzendkosten: zie tarieven
  • De verzendkosten worden automatisch berekend a.d.h.v. het gewicht per item/totaalgewicht van de order in combinatie met uw verzendadres (land).
  • Wanneer je wilt dat het pakketje aangetekend (verzekerd met track&trace) wordt verzonden, kunt je tijdens het bestelproces kiezen voor de betaalwijze 'vooraf overmaken'. Wacht dan nog even met betalen & neem vervolgens contact op via mail of het contactformulier. Dan kunnen wij de verzendkosten voor je aanpassen. Je ontvangt daarna een nieuwe orderbevestiging met het juiste totaalbedrag, dat je vervolgens kunt overmaken. Nadat het pakketje is verzonden, ontvangt je het track&trace nummer, zodat je de zending kunt volgen.
  • Verzending vindt plaats op dezelfde of de volgende werkdag, na ontvangst van de betaling. De verzenddatum is afhankelijk van het tijdstip van de ontvangen betaling. Je ontvangt vanzelfsprekend een bevestiging hiervan. In het weekend en op nationale feestdagen, vindt geen verzending plaats. Ook tijdens een winkelsluiting vindt er geen verzending plaats, winkelsluitingen worden vermeld in de winkelwagen-tekst.

​ANDER VERZENDADRES?

  • In de winkelwagen geeft je het land aan, naar waar het pakje verzonden dient te worden (dit i.v.m. een juiste berekening van de verzendkosten) en de betaalmethode. Vervolgens kiest je voor 'bestelling afronden' waar je kunt inloggen of kunt afrekenen zonder account. 
  • Op de nieuwe pagina, zie je bij het afleveradres, het land van de vorige stap verschijnen. Als dit ook het factuuradres land is, hoef je uitsluitend dit factuuradres verder in te vullen.
  • Wil je echter dat de zending naar een ander adres/land verzonden wordt, dan dien je het keuzehokje 'afwijkend afleveradres' aan te clicken.
  • Je kunt dan vervolgens de juiste gegevens invullen en indien van toepassing, bij het factuuradres zelfs voor een ander land kiezen. 

RETOURNEREN

  • Je kunt een artikel (als particulier) binnen 14 dagen na aankoop aan ons retourneren, nadat je contact met ons hebt opgenomen voor de retour-instructies. Meer informatie kunt u nalezen in onze Algemene Voorwaarden.
  • LET OP: ivm hygiënische redenen, mogen oorbellen niet geruild worden.

PERSOONSGEGEVENS​

  • De persoonsgegevens, die worden gegenereerd via de Crystalz&Gemz website/de order, zullen volgens de Wet bescherming persoonsgegevens verwerkt worden.  Meer info kunt je nalezen in het Privacy Statement

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2017 - 2024 Crystalz & Gemz | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel